Ремінь клиновий Z (0) 1100
УВАГА!
Виробник ременя може відрізнятися, що ніяк не позначається на функціональності, характеристиках і
якості виробу.
• ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) - 10/8,5/6,1 мм
• висота перетину (±5 %) - 6 мм
• довжина по розрахунковій (нейтральній) лінії, по корду - 1100 мм (залежно від виробника та системи
стандарту довжина може вказуватися по внутрішній частині ременя)
• кут клина - 40°
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і
створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В
стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем,
розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.
Основні | |
---|---|
Виробник | A+ |
Тип | Клиновий |
- Ціна: 101,88 ₴